Uradne ure med študijskim letom:

Sreda, 10.00h - 13.00h

E-poštni naslov:

unitring@amis.net
uni3ng@gmail.com

Na zavihku "Razstave, prireditve in drugi dogodki" je nova objava
Smo člani - SUTŽO
urnik - Copy

Uradne ure:

PON,TOR,SRE,ČET
10.00h - 13.00h

E-poštni naslov:

unitring@amis.net
uni3ng@gmail.com

Na zavihku "Razstave, prireditve in drugi dogodki" je nova objava

Gibanje krepi človeka in njegovega duha

Mentorica: Neda Perko, prof. geografije in zgodovine

Telovadba vključuje razgibalne vaje, razdeljene v štiri sklope s težnjo, da bi bile pestre in vsakokrat različne. Namenjene so vzdrževanju gibčnosti sklepov, kondiciji telesa in ohranjanju zavesti, da telovadimo za svoje zdravje. Uro začnemo z ogre-vanjem in raztezanjem ter nadaljujemo z vajami, ki so koristne za mišice in sklepe celega telesa. Posebno pozornost posvečamo hrbtenici in dihanju ter vajam za utr-jevanje kosti. Med vajami ni poskokov in tudi ne teka, zato so primerne za vsakogar, če le ima dobro voljo. Vodena telovadba v skupini in v telovadnici je vzpodbudna in nam daje osebno samozavest, da zmoremo. Pri vajah uporabljamo ležalko, elastični trak, uteži in žogo.

Mentorica: Teja Ferfolja, dipl. kineziologinja

Naraven položaj človeškega telesa je gibanje. Na srečanjih se bodo udeleženci naučili uporabljati palice pri nordijski hoji. Njihova pravilna uporaba blagodejno vpliva pri razbremenitvi sklepov, posameznih mišičnih skupin ter delovanju srčno-žilnega sistema. Telo pri nordijski hoji porabi več kalorij, kot pri običajni hoji. V naravnem okolju se bomo naučili samostojne uporabe nordijskih palic, da jih bomo varno lahko uporabljali kadarkoli tudi sami, pravilnega dihanja in vadbe s pomočjo pripomočkov, ki jih najdemo v naravnem okolju.

Mentorica: Slavica Babič, višja medicinska sestra, INWA inštruktor nordijske hoje

Nordijska hoja je ena najbolj učinkovitih, celovitih in varnih oblik telesne aktivnosti za vse starostne skupine in ravni telesne pripravljenosti. Je posebna oblika hoje s palicami, pri kateri človek hodi karseda naravno. Ob nordijski hoji namerno dodatno obremenimo gornje dela telesa, tako da so aktivne skorajda vse mišice! Je športno-rekreativna zvrst za vse dni v letu, s katero na telesu prijazen način skrbimo
za zdravje in dobro počutje! Posebnost nordijske hoje je v specifični tehniki, katere se je treba naučiti.

Mentorja: Slavica Babič in Oton Zagorc

Hoja je telesna dejavnost, ki jo z najmanj tveganj ohranjamo najdlje v življenju. Pomaga nam pri ohranjanju vitalnosti, vzdržljivosti, vzdrževanju dobrega počutja, vztrajnosti,… Če temu dodamo še druženje, prijeten klepet, opazovanje in spoznavanje svojega okolja, je učinek še večji.

Predvideni pohodi v študijskem letu 2023/2024 so:

· 27.10.2023 Tematska pot na svoji zemlji – skupaj s Koprom,
· Brda – pot Črnica,
· Rakov Škocjan,
· Pohod v gosteh pri Koprčanih.

Mentorica: Jožica Nemec

Z namenom rekreacije in spoznavanja krajev sta v letošnjem letu predvidena dva lažja pohoda:

· Zanimivosti Tržaškega Krasa.
· Pod Briškimi griči, po robu Furlanskega polja.

Mentorica: Ksenija Vogrinc, prof. športne vzgoje

Shoditi – to je želja in prvo veliko dejanje, ki ga opravi otrok. Če v kasnejšem obdobju hojo, ki je ena izmed najbolj naravnih aktivnosti človeka, umestimo v svoj prosti čas, nahranimo telo in duha. Naši pohodi v naravi ne bodo le sprehodi. Z nezahtevnimi vzponi bomo poskrbeli za nekoliko hitrejši srčni utrip in globlji vdih, za kar nam bodo srca in pljuča še kako hvaležna. Poleg pohodne oprave je zaželena določena mera vzdržljivosti in dobra volja. Verjamemo, da je to nekaj, kar vsi, ki se radi gibamo v naravi, premoremo.
Predvideni pohodi za letošnje študijsko leto so:

· Ob polni luni na Sabotin,
· Prižnica,
· Pot dveh gradov,
· Tabor in Školj Sv. Pavla.

Izvajalec: Mika šport

Na uri vadbe bomo postopoma razgibali sklepe in krepili mišice celega telesa. Vaje, pri katerih bomo uporabili različne rekvizite, so primerne tako za ženske kot tudi za moške in zanje ni potrebno predznanje. Redna telesna vadba krepi mišice, vpliva na zdrave kosti, blaži upadanje psihofizičnih in funkcionalnih sposobnosti telesa, pripomore k zmanjšanju depresije, izboljšuje družabne spretnosti, samospoštovanje in samozavest, krepi imunski sistem in vpliva na kvaliteto spanca.

Izvajalec: Dabra d. o. o. MagmaX, mentorica: Špela

Program je preplet vaj za gibljivost, moč ter vaj za ravnotežje in koordinacijo. Z vajami pozitivno vplivamo na splošno počutje in si izboljšamo kakovost življenja. V novem študijskem letu sta predvideni dve srečanji tedensko.

mentor: Renato Srebrnič

Pri urah rekreacije bomo izvajali vaje v fitnesu. Delamo na orodjih za razvoj moči, raztezne in sprostilne vaje.

mentor: Renato Srebrnič

Pri urah rekreacije bomo izvajali vaje v fitnesu. Delamo na orodjih za razvoj moči, raztezne in sprostilne vaje.

Mentorica: Andreja Konjedic, prof. glasbe in instruktorica Chi Kunga

Kitajski izraz, ki v dobesednem prevodu pomeni “negovanje življenjske energije.” Gre za celovit sistem položajev in gibov, dihanja in meditacije za boljše zdravje in osebnostni razvoj. Korenine qigonga izhajajo iz tradicionalne kitajske medicine, filozofije in borilnih veščin. Energijske vaje se uporabljajo za uravnavanje in krepitev življenjske energije qi (chi). Po nekaterih ocenah obstaja več kot 7.000 različnih qi gong vaj, ki se lahko izvajajo v različnih položajih (npr. sede, stoje, leže,…) in na različne načine (npr. v mirovanju, v gibanju,…). Obstajajo vaje, ki pozitivno vplivajo na določene organe oziroma dele telesa
(hrbtenico, vrat, ledvice,…), lahko pa se odločimo za vaje, ki uravnavajo življenjsko energijo celotnega telesa. Vaje qi gong lahko vadi kdorkoli, ne glede na fizično stanje.
Vadba bo v prostorih Glasbene šole v Novi Gorici v dopoldanskem času.

Izvajalec: PRO DANCE, mentorica: Nika Mlakar

Naučimo se osnov orientalskega plesa in sestavimo koreografijo, ki ni zahtevna. Po izbiri udeleženk tudi priprava na nastope po želji, pomoč pri kostumografiji …
Program se bo izvajal v popoldanskem času.

Izvajalec: PRO DANCE, mentorica: Nika Mlakar

Program je namenjen utrjevanju in ponavljanju že usvojenih koreografij.

Izvajalec: PRO DANCE, mentorica: Sara Mlakar

Naučimo se osnovnih korakov hiphop-a, jazz baleta, orientalskih ter drugih plesov (line dance, tango solo …), pravilnega ogrevanja in raztezanja. Glede na želje ude-leženk sestavimo koreografijo. Po njihovi izbiri tudi priprava na nastope ter pomoč pri kostumografiji. Program se bo izvajal v dopoldanskem času.

Izvajalec: PRO DANCE, mentorica: Sara Mlakar

Program je namenjen utrjevanju in ponavljanju starih koreografij.

Izvajalec: PRO DANCE, mentorica: Sara Mlakar

Naučimo se osnovnih korakov hiphop-a, jazz baleta, orientalskih ter drugih plesov (line dance, tango solo …), pravilnega ogrevanja in raztezanja. Glede na želje udeleženk sestavimo koreografijo. Po njihovi izbiri tudi priprava na nastope ter pomoč pri kostumografiji. Program se bo izvajal v dopoldanskem času.

Mentorica: Natalia Sirk

Balet malo za šalo malo za res, ali tečaj pilates-a z osnovami klasičnega baleta. Vadba je primerna tako za starejše, vedno gibčne gospe, kot za njihove mlade vnuke, ki odraščajo in bi rade pridobile ali ohranile lepo in graciozno držo in nasploh za vse, ki jih veseli svet glasbe in plesa. Telovadba krepi trebušne in hrbtne mišice, pomaga pri uravnani drži in ravnovesju. Pripomore k dobremu fizičnemu in psihičnemu počutju vsega telesa. Obenem je sproščujoča, saj ob spremljavi glasbe odlično spremlja gibe telesa in blagodejno
vpliva na dobro počutje. Program bo obarvan s čezmejno noto, saj se bo vadba izvajala v Kulturnem domu v Gorici (I).

Mentor: Miro Perat

Ples ni le telesna vadba, je tudi mentalno vključevanje, zaznavanje in krepitev spomina. Vse več je dokazov o pozitivnem učinku plesa na telo in možgane. Plesni gibi prinesejo boljšo držo, trdnejši korak in hitrejše misli. Redno ukvarjanje s plesom pri starejših v veliki meri preprečuje degenerativne spremembe možganov in izboljša spomin.
Naša plesna srečanja so namenjena vsem, individualnim članom ali parom, ki se radi gibljemo ob glasbi, zato se lahko pridruži vsak, ki ga ples veseli in sprošča.

Mentor: Ervin Sorč

Kolesarili bomo po znanih in manj znanih kolesarskih poteh in spoznavali lepote in zanimivosti naše domovine in tudi zunaj nje, predvsem zamejstva.

Večere si bomo popestrili z bowlingom, enostavnim in zabavnim športom za druženje, sprostitev in zabavo.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Priimek in ime
Spol
TUJI JEZIKI - spodaj označite izobraževanja na katera se prijavljate:
SPLOŠNA IZOBRAŽEVANJA - spodaj označite izobraževanja na katera se prijavljate:
TELESNE AKTIVNOSTI - spodaj označite izobraževanja na katera se prijavljate:
UMETNIŠKO IZRAŽANJE - spodaj označite izobraževanja na katera se prijavljate:
KULTURNA DEDIŠČINA - spodaj označite izobraževanja na katera se prijavljate:
DRUGE DEJAVNOSTI IN KRAJŠI PROGRAMI - spodaj označite izobraževanja na katera se prijavljate:

Z izbiro "Strinjam se":

S svojim podpisom:
- potrjujem članstvo in vpis v zgoraj navedene dejavnosti pri Društvu Univerza za tretje življenjsko obdobje Nova Gorica (v nadaljevanju: društvo) v študijskem letu 2023/2024;
- potrjujem, da bom spoštoval (-a) načela in pravila društva, zapisana v Statutu društva z dne 17.3.2016 in aneksu št.1 k Statutu društva z dne 19.5.2021, objavljena na spletni strani društva;
- potrjujem, da bom redno poravnal (-a) članarino za celo študijsko leto terostale finančne obveznosti do društva;
- potrjujem, da se dejavnosti društva udeležujem prostovoljno in na lastno odgovornost in da sem seznanjen (-a), da za morebitne nezgode in poškodbe pri udeležbi na dejavnostih, kakor tudi na poti do njih, društvo ne prevzema nikakršne materialne ali druge odgovornosti;
- potrjujem, da se z vključitvijo v študijske dejavnosti društva med menoj in društvom vzpostavi pogodbeno razmerje, kot se je vzpostavilo ob prvi vključitvi v katerokoli študijsko dejavnost. Društvo na tej podlagi obdeluje moje osebne podatke za potrebe obveščanja, za delovanje študijskih skupin in za potrebe izvrševanja mojih pravic in obveznosti ali pravic in obveznosti društva;
- dovoljujem, da društvo obdeluje moje osebne podatke, to je: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, datum rojstva, EMŠO, izobrazba, status, davčna številka, številka transakcijskega računa, naziv banke za namene vodenja evidence članov društva, statistične namene in za namene obveščanja, glede katerega soglašam, da se izvaja pisno, preko elektronske pošte ali preko telefona, pri čemer lahko takšno obveščanje zavrnem že ob podaji te pristopne izjave ali se od obveščanja odjavim kadarkoli kasneje;
- potrjujem, da sem seznanjen (-a), da lahko soglasje za obdelavo osebnih podatkov kadarkoli prekličem. Prav tako sem seznanjen (-a) z Izjavo o varstvu osebnih podatkov Društva Univerza za tretje življenjsko obdobje Nova Gorica, Erjavčeva ulica 4, 5000 Nova Gorica, ki je dostopna na spletnem naslovu www.unitring.si in na sedežu društva;
- soglašam, da društvo moje osebne podatke hrani še 5 let po zaključku študijskega leta, nato pa jih bo izbrisalo, razen če bo vmes prišlo do okoliščin, ki bi lahko privedle do pravnih zahtevkov do mene ali proti društvu;
- potrjujem, da sem seznanjen (-a) s pravico, da se seznanim s svojimi osebnimi podatki, ki jih ima društvo ter s pravico da lahko zahtevam njihov popravek; za osebne podatke, ki se hranijo v elektronski obliki lahko zahtevam, da se prenesejo k tretji osebi;
- dovoljujem, da se lahko avdio in vizualni posnetki, na katerih se pojavljam in so nastali v okviru izvajanja dejavnosti društva ter moji izdelki uporabljajo za javne predstavitve društva. Za dodatne informacije o varstvu osebnih podatkov lahko člani kontaktirajo društvo po pošti (Erjavčeva ulica 4, 5000 Nova Gorica), po elektronski pošti (unitring@amis.net) ali telefonu (031 738 199).
Skip to content