Obvestila
DOHTAR
»Dohtar, ti jezični dohtar!
Kaj postopaš ti za mano?
Ne prepiram se z nobenim,
da bi peljal mojo pravdo;
ni umrla teta moja,
teta moja, dèkle staro,
da bi, dohtar, mi opravljal
po nji dedino bogato;
sem premlada, da bi pismo
ženitvanjsko se pisalo.
Dohtar, ti jezični dohtar!
Kaj postopaš ti za mano?«
„»Ne zameri, ne zameri,
cvet lepote, dekle drago!
Naj teko ti mirni dnevi,
Bog ti živi teto staro!
Je v šestnajstem, mislim, letu
se možiti še prekmalo;
da te ljubit’ ni prezgodaj,
tvoji mi pogledi prav’jo.
V pravdah ne želi pero ti,
al srce le zate vžgano
ti želi v ljubezni služit’;
brez pokoja to za tabo
vodi mi poglede, misli
in nogé z močjo neznano,
koder hodiš, cvet lepote,
žlahtna roža, dèkle drago!«“
Spoštovane članice, spoštovani člani!
Naše načrte o ponovnem druženju moramo spremeniti. Zaradi slabšanja epidemiološkega stanja prestavljamo začetek naših dejavnosti na čas, ko bodo razmere to dovoljevale.
Pazite nase in ostanite zdravi
Upravni odbor UNITRI
Spoštovane članice in spoštovani člani,
poteka vpis v novo študijsko leto, zato vabljeni. Od 5. oktobra dalje bo pisarna odprta, od ponedeljka do četrtka, med 10. in 13. uro.
Zavedamo se, da bo letošnje leto nekoliko drugačno, saj bomo morali paziti nase, upoštevati in se sprijazniti s spremembami.
Poskušali smo pridobiti nekatere dodatne prostore, ki bodo omogočali lažje zagotavljanje priporočil NIJZ in Vlade, zato so nastale spremembe v urnikih dejavnosti.
V vseh prostorih bo potrebno upoštevati zaščitne ukrepe. Zagotovljeno bo razkuževanje. Morali bomo upoštevati navodila za ravnanje v posameznem prostoru, ki jih bomo prejeli.
Računamo na sodelovanje vseh, kajti le tako bo vse lažje in varneje steklo.
Če bo potrebno, bomo program in urnike, v dogovoru z vami in mentorji, sproti spreminjali in prilagajali. Vsekakor želimo izvesti vse načrtovane dejavnosti.
V Programu napovedan začetek študijskega leta smo premaknili. Od 12. oktobra naprej pričnejo z delom skupine, kjer ja zadostno število vpisanih.
Ostale skupine, v katere je še vedno mogoč vpis, bodo pričele delovati ob zapolnitvi mest.
O vsem vas bomo tekoče obveščali, zato predlagamo, da sledite našim obvestilom.
Ostanimo zdravi in dobrodošli v novem študijskem letu!
Lepo pozdravljeni
Ivanka Drnovšček, predsednica
Spoštovani,
vstopamo v novo študijsko leto, ki bo nekoliko drugačno, a začnimo z optimizmom, zato
VABIMO K VPISU.
Za imetnike e-pošte je letošnja novost vpis na daljavo (navodilo prejmete po e-pošti).
Oseben vpis bo mogoč na sedežu Društva, od 9. septembra dalje, in sicer:
od ponedeljka do četrtka, med 10. in 16. uro.
Vpis bo potekal ob upoštevanju veljavnih ukrepov za preprečitev širjenja COVID 19.
Vsem priporočamo brezgotovinsko plačevanje z bančno kartico.
Kdor ima dobropis, prinese s sabo potrdilo o znesku dobroimetja.
Članarina ostaja 25 €. Obseg dejavnosti smo prilagodili novim razmeram, zato smo urnike nekoliko spremenili. Več bomo gostovali v dodatnih prostorih, izven šol. Povsod bo zagotovljeno upoštevanje priporočil NIJZ.
V kolikor se bo pokazalo, da smo v šolah izpostavljeni nevarnosti okužbe, bomo dejavnost organizirali na nadomestni lokaciji.
Vsekakor se bomo tekoče prilagajali spremembam razmer in vas obveščali.
Za nekatere vsebine smo predvideli možnost učenja na daljavo, če bo to potrebno in se bo študijska skupina s tem strinjala.
Vse, ki že imate članske izkaznice, prosimo, da jih ob vpisu prinesete s sabo.
Z nalepko bomo potrdili vaše članstvo, ki vam bo zagotavljalo koriščenje ugodnosti v novem študijskem letu.
Novi člani pridobijo člansko izkaznico brezplačno, ob morebitni izgubi pa je potrebno novo člansko izkaznico plačati.
Izobraževalni program in program dejavnosti je v celoti objavljen na spletni strani, dobite ga lahko tudi na sedežu Društva.
Članice in člani, ki ste nam zaupali elektronski naslov, ste program prejeli po elektronski pošti.
Za dodatne informacije smo na voljo na tel. št. 031 738 199 ali po e-pošti: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. .
Lepo pozdravljeni
Ivanka Drnovšček
predsednica
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL